Blog
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Vážení zákazníci, 

dne 30.7. v čase mezi 15:22 - 17:22 došlo ke kompletnímu výpadku našich služeb. Příčinou výpadku bylo selhání hardware siťové karty hlavního routeru Cisco v datacentru TTC ve kterém jsou hostovány naše servery. Protože tento router zajišťuje konektivitu do páteřní sítě internetu, převzal ihned po výpadku činnost záložní router. Bohužel i záložní řešení ihned začalo vykazovat kritické chyby. V důsledku toho byly po dobu 1,5 hodiny všichni zákazníci společnosti Super Network (kromě CreditCheck i pro stovky dalších - například Slevomat, TV Nova, Heureka atd.) odříznuti od internetu.

Při výběru dodavatele strategické služby, jakým pro nás připojení k páteřní síti internetu bezesporu je, jsme kladli maximální důraz na spolehlivost vybraného dodavatele. Volba společnosti Super Network a její služby SuperHosting v době výběru poskytovatele v roce 2010 našim požadavkům plně vyhovoval a dosavadních 5 let spolupráce správnost této volby potvrzuje. Podle detailního vyjádření společnosti Super Network jde o největší výpadek za posledních 7 let. 

Za případné komplikace související s výpadkem se omlouvám.

  • No labels